SFO

Malling Skoles SFO er et fritidstilbud til dit barn i 0. til og med 3. klasse. Vi har til huse i indskolingens lokaler og kaldes “Perronen”.

Perronens vision

"Trygge børn er glade børn, glade børn trives og udvikler sig i samspil med andre, derfor vil vi skabe et trygt og udviklende miljø."

• Vores fundament på alle niveauer er en anerkendende tilgang. Derfor vil vi sikre, at alle børn bliver set som den de er, og ikke alene for deres handlinger.
    • Vi værner om børnenes frie tid, børn lærer til alle tider og i alle sammenhænge.
    • Vi har fokus på inklusion med særlig vægt på tillid og trivsel.
    • Vi vægter det gode forældresamarbejde.

Perronen

Perronen, som vores SFO hedder, dækker 0. – 3. årgang og vi har ca. 250 børn indskrevet.

Perronen er inddelt i to spor: A-B-C sporet og Trinbrættet.

• Der er morgenpasning for alle tilmeldte og her kan 4. årgang også tilmeldes.
    • A-B-C sporet er for børn i 0. og 1. klasse og deler lokaler med indskolingen.
    • Trinbrættet er for børn i 2. og 3. klasse og deler lokaler med 3. klasserne. Herudover har vi eget køkken og værksted.
    • Perronen holder åbent hver dag fra kl. 06.30-17.00, fredag til kl. 16.30
    • Vi holder åbent i alle skoleferier og kræver ikke tilmelding.
    • I juleferien holder vi dog lukket men har pasningsfællesskab med Beder SFO. Her kræves der tilmelding.

Kontakt SFO’en

Telefonnumre til SFO

Takster

Læs mere om takster for SFO